خانه > وبلاگ > انواع رنگ > نقاشی ساختمان در مشهد (رنگ آسا)

نقاشی ساختمان در مشهد (رنگ آسا)

نقاشی ساختمان در مشهد (رنگ آسا):نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی دیوار های داخلی مستلزم اجرای درست و صحیح نقاشی ساختمان است.فرایند نقاشی ساختمان اجرای دقیق و بدون مشکل است. نقاشان مجرب رنگ آسا از شروع تا پایان، فرایند نقاشی ساختمان را به طوری دقیق و در عین حال با سرعت اجرای بالا انجام میدهند.

فرایند کلی نقاشی ما:

  • انتخاب رنگ
  • آماده سازی سطوح
  • اجرای رنگ

قیمت اجرای نقاشی ساختمان

تعرفه با توجه به مولفه های بسیاری سنجیده می شود. دیوارهای رنگ شده قدیمی و دیواری که تاکنون رنگ نشده هر کدام هزینه نقاشی ساختمان متفاوتی دارند. نوع رنگ انتخابی نیز در تعرفه قیمت نقاشی ساختمان لحاظ می شود. قبل از انجام نقاشی ساختمان توافق بر روی خرید رنگ و لوازم نقاشی نیز صورت می گیرد.

چنانچه  مواد اولیه از سوی کارفرما تهیه شود این مبلغ در تعرفه قیمت نقاشی ساختمان لحاظ نمی شود.

ظرافت کار نیز در درجه بندی و تعرفه نقاشی ساختمان دخیل است.نقاش های ساختمانی کیفیت های متفاوتی در کار ارائه می دهند. چنانچه نقاشی را نوعی هنر زیباسازی دیوار در نظر بگیریم بدیهی است که کارهای زیباتر و ظریف تر قیمت بالاتری داشته باشند. به این ترتیب لازم است تا قبل از اجرای رنگ کاری برای تشخیص قیمت نقاشی ساختمان، از محل بازدید صورت گیرد.

خدمات ما :

اجرای تخصصی: کناف ● پلاستیک ● آکریلیک ● روغنی ● مولتی کالر ● اپوکسی ● پلی استر ● پلی اورتان ● ترافیکی ● ورق طلا ● پتینه ● موتیف ● نقاشی سقفی و دیواری ● واش پرایمر ● زینک ریچ

تأیید صلاحیت از وزارت کار و امور اجتماعی

● عضو رسمی انجمن شرکت های مهندسی ایران

● مجموعه ای از استادکاران با اخلاق و کارآزموده

●دارای ایرلس و تجهیزات مدرن صنعت رنگ آمیزی

  • توان اجرایی بالا
  • پیمانکار پروژه های دولتی
  • کارگزار رنگ آمیزی معابر شهری

کارشناسان نقاش رنگ آسا با بازدید از محل هزینه نقاشی ساختمان را به طور دقیق اعلام می کنند.  این مورد با هماهنگی قبلی انجام می شود.

۰۵۱-۳۷۰۵۱۵۱۶

۰۹۰۵۵۳۱۴۱۸۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!