انواع رنگ استخری

انواع رنگ استخری : رنگهای استخری بر پایه رزین آکریلیک ترمو پلاست تولید شده است این رنگها با توجه به نوع رزین به کار رفته در آنها دارای مقاومت رطوبتی و چسبندگی بسیار بالا بر روی سطوح سیمانی و بتنی بوده و همچنین به دلیل مقاومت بالای این نوع رنگها در مقابل اشعه ماوراء بفش خورشید و انعطاف پذیری خوب دمایی کاربرد ویژه ای جهت استخرهای نگهداری آب در اماکن روباز دارند. این رنگ در دو فام سفید و آبی و در بسته بندیهای کوارت و گالن و حلب فلزی تولید میگردد.

این محصول بوسیله غلتک، قلممو، و پیستوله قابلیت کاربرد دارد. جهت استفاده باغلتک و قلمو نسبت ۲۰ درصد و جهت استفاده با پیستوله بسته به قطر نازل مورد استفاده از ۲۵ تا ۳۵ درصد حلال جهت رقیق کردن اضافه گردد. حلال مناسب جهت رقیق کردن تینر فوری ۲۰۰۰۰ یا تینر های ترافیکی می باشد.

جهت استفاده سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه گرد و چربی بوده و همچنین کاملا خشک باشد

دسته رنگ های استخری شامل انواع ذیل است:

رنگ استخری سفید
رنگ استخری آبی
رنگ های استخری آکریلیک

نکات مهم در رنگ آمیزی استخر

  • رنگ آمیزی استخر این امکان را به شما می‌دهد که از بین طیف مختلف رنگ ها، مناسب‌ترین را انتخاب کنید. مثلا حین نقاشی منزلتان می‌توانید رنگی متناسب با آن برای استخر انتخاب کنید. 
  • هنگام انتخاب رنگ مناسب عجله نکنید. تاثیری که رنگ استخر مناسب در محیط استخر دارد را دست کم نگیرید. رنگ‌هایی که خیلی روشن هستند ممکن است در آب استخر خود را نشان ندهند و رنگ‌های خیلی تیره مانع از دید کف استخر می‌شوند. البته رنگ‌های تیره در استخرهای روباز گرمای محیط را جذب می‌کنند که این مورد در زمان سرما مزیت است چون نیاز به گرمایش اضافه برای آب استخر نخواهید داشت. 
  • اگر رسوب چربی در استخرتان وجود دارد، لازم است تا قبل از رنگ آمیزی با استفاده از پاک کننده‌های قلیایی آنها را کاملا پاک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!