خانه > وبلاگ > انواع رنگ > در نقاشی ساختمان از چند لایه رنگ استفاده کنیم؟

در نقاشی ساختمان از چند لایه رنگ استفاده کنیم؟

در نقاشی ساختمان از چند لایه رنگ استفاده کنیم؟رنگ کردن لایه اول همیشه زمان و هزینه کمتری خواهد داشت.رنگ های لایه اول برای نمایشگاه ها و کاربردهای بازاریابی استفاده میشود.از این رنگ میتوان برای پوشاندن عیوب روی دویوارها استفاده کرد.این لایه از رنگ را میتوان به عنوان پایه ای برای رنگ اصلی مورد استفاده قرار داد.این رنگ بسیار ضخیم تر و سنگین تر از رنگ های دیگر است.

در شرایط زیر میتوانید از رنگ های یک لایه استفاده کنید

  1. زمانی که رنگ قبلی هنوز خیلی خراب نشده باشد و هنوز کیفیت مطلوبی داشته باشد.
  2. از این رنگ ها برای سقف استفاده کنید
  3. از این رنگ ها برای بخش هایی مانند بخش های داخلی کمدها استفاده کنید.
  4. در رنگ کردن انباری ها از این رنگ ها استفاده کنید.

چه زمانی به لایه رنگ دوم نیاز ندارید؟

استفاده از یک لایه رنگ بستگی زیادی به کیفیت اصلی رنگی که استفاده می کنید دارد ولی در شرایط زیر هم می توان از یک لایه رنگ استفاده کرد:

هنگامی که رنگی قبلی هنوز از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
مکان های داخلی مانند داخل کمدها و غیره.
در رنگ کردن سقف ها.
در رنگ کردن مکان هایی که خیلی مهم نیستند مانند انباری.
در مواقعی که قصد ایجاد یک کار نمایشگاهی را دارید.

هنگامی که برای اول بار اقدام به رنگ کردن دیوار منزل خود می کنید، آن موقع متوجه عواقب کار نخواهید شد و باید تا کامل شدن نهایی یعنی خشک شدن آن، صبر کنید. بسیاری از وسایل مانند نورها به راحتی اثر لایه یک رنگ را منعکس می کنند.
بسیاری از نقاشان حرفه ای به هیچ وجه حاضر نیستند که برای نقاشی کردن دیوارهای منزل فقط از یک لایه رنگ استفاده کنند. مهمترین دلیلش این است که رنگ های تک لایه به هیچ وجه نمی تواند اثر نهایی را به خوبی نشان دهد و از این رو باعث کاهش و زیر سوال بردن تسلط نقاش می شود.

نکته بعدی که خیلی مهم است، نقاشان هیچگاه توضیح نمی دهند که چگونه یک منزل را دقیق رنگ می کنند، چون هرکدام قلق خاص خود را دارند و هیچ کسی قلق یا به اصطلاح فوت کوزه گری کار خود را به دیگران توضیح نمی دهد. به هر حال باز هم توصیه می کنیم که چه برای یک لایه رنگ کردن یا دوبار رنگ کردن، حتما از محصولات با کیفیت استفاده کنید و هیچگاه کیفیت کار خود را فدای قیمت ارزان نکنید.

مطالب دیگر:کاربرد های رزین های اپوکسی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!