نحوه پاک کردن رنگ از بتن

نحوه پاک کردن رنگ از بتن :هیچ چیز مانند یک لکه رنگ، ظاهر بتنی، راهرو یا پیاده رو را خراب نمی کند. این راهنمای پاک کردن رنگ از بتن به شما کمک می‌کند، چه در اثر ریختن رنگ تازه یا کنده شدن رنگ برای سال‌ها زیر نور خورشید. این شامل نکاتی در مورد محصولات و تکنیک‌هایی برای از بین بردن لکه‌های رنگ روی سطوح بتنی است.

نحوه پاک کردن رنگ از بتن با استفاده از نوارهای شیمیایی:

با پیروی از دستورالعمل های سازنده، یک لایه ضخیم از پاک کننده رنگ را با استفاده از قلم مو، جارو یا اسکاج بمالید.

اجازه دهید استریپر بماند تا کاملاً نفوذ کند و رنگ شروع به نرم شدن کند (از ۴ تا ۲۴ ساعت).

هنگامی که رنگ به وضوح چروک یا چروک شد، آن را با یک اسکرابر یا برس سیمی بردارید.

اگر رنگی روی بتن باقی ماند، نوار بری را دوباره روی آن قسمت پخش کنید و اجازه دهید مدت بیشتری کار کند.

شلنگ را بردارید یا باقیمانده را پاک کنید.

بتن را با چربی گیر تمیز کنید.

نحوه پاک کردن رنگ از بتن با استفاده از استون

مراحل:

محل را به طور کامل با یک شلنگ باغچه یا سطل آب بشویید تا هرگونه کثیفی که می تواند بر توانایی استون برای شل شدن رنگ تأثیر بگذارد، پاک کنید. برای جلوگیری از رقیق شدن، اجازه دهید فضا خشک شود.

لکه رنگ را با ریختن مستقیم روی آن با استون اشباع کنید. اجازه دهید استون به مدت پنج دقیقه روی لکه اثر کند. از دستکش، محافظ چشم و ماسک تنفسی استفاده کنید، زیرا استون می تواند پوست، چشم ها و مجاری تنفسی را تحریک کند.

مقداری استون بیشتر روی لکه بمالید و با برس تمیز کنید. اگر بتن زبر است، از برس سیمی برای ساییدن آن استفاده کنید. در غیر این صورت، از برس با موهای سفت استفاده کنید و با حرکات دایره ای اسکراب کنید.

محل را با شلنگ باغبانی یا سطل آب بشویید. قبل از تکرار هر چند بار که لازم است، اجازه دهید خشک شود.

نحوه پاک کردن رنگ از کف بتنی با استفاده از آسیاب:

می‌توانید در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی و شرکت‌های اجاره تجهیزات، دستگاه‌های سنگ‌زنی کف بتنی دستی و کوچک را به همراه دیسک‌های سنگ‌زنی مناسب اجاره کنید. با این حال، کار کردن با این تجهیزات، به ویژه برای افراد کم تجربه، ممکن است مشکل باشد. اگر نمی دانید چه کار می کنید، بهتر است یک متخصص استخدام کنید.

برای کنترل ذرات گرد و غبار موجود در هوا، از یک آسیاب کف بتنی مجهز به درگاه خلاء استفاده کنید تا بتوان آن را به یک جاروبرقی صنعتی متصل کرد. جاروبرقی نه تنها هوا را از گرد و غبار مضر پاک می کند، بلکه تمیز کردن نامرتب را نیز از بین می برد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!