آموزش رنگ کردن دیوار آجری

آموزش رنگ کردن دیوار آجری: قبل از اینکه رنگ آمیزی دیوار ها رو آغاز کنید. مطمئن شوید که سطح آماده است :

دیوار آجری خود را برسی کنید که هیچ نقصی نداشته باشد برسی کنید گرد و خاک و هرگون موادی که مانع رنگ آمیزی میشود رااز روی سطح پاک کنید.

اگر دیوار های رطوبت دارد صبر کنید رطوبت آن کم شود و بعد شروع به رنگ آمیزی کنید.

درز های خالی بین آجر هارو با سیمان پرکنید تا یک سطح یک دست داشته باشید.قسمت های که نمیخواهید رنگ کنید با نوار مخصوص پوشش دهید مانند پنجره ها .

شروع رنگ کردن

برای اینکه سطح را به خوبی با استفاده از پرایمر بپوشانید. با استفاده از یک غلتک و فرو بردن آن داخل پرایمر روی سطح را به خوبی بپوشانید. و اجازه ندهید هیچ بخشی از کار بدون پرایمر باقی بماند. روی هر بخش را ۳ یا ۴ بار کاملا با استفاده از پرایمر بپوشانید. شکاف هایی که با استفاده از بتونه پر کرده اید. را چند بار پرایمر بکشید و پس از پایان کار بگذارید. به اندازه ای که روی بسته پرایمر درج شده است. باقی بماند تا کاملا خشک شود. با اینکار کیفیت نقاشی دیوار آجری بالاتر خواهد شد.

نقاشی سطح

بر روی سطح به طور کامل خشک شد. با استفاده از یک رنگ الاستومری با دوام بالا روی سطح را بپوشانید. دلیل استفاده از رنگ الاستومری در این نوع نقاشی این است که این رنگ ها در برابر گرما، سرما و نورخورشید مقاومت بسیار خوبی دارند. و میتوان از آنها برای پوشش سطح های بیرونی استفاده کرد. الیته اگر به این نوع رنگ دسترسی ندارید. میتوانید از رنگ اکریلیک هم برای نقاشی دیوار آجری استفاده کیند.

برای اینکه بتوانید جزئیات را نمایان تر کنید میتوانید از رنگ های براق یا نیمه براق هم استفاده کنید، در صورتی که در محیط های مرطوب زندگی میکنید توصیه ما به شما رنگ های نیمه براق هستند. اما حتما اگر میخواهید از رنگ های نیمه براق استفاده کنید دقت داشته باشید که ممکن است رد فرچه یا غلطک بر روی سطح باقی بماند.

اگر سطحی که میخواهید رنگ کنید وسیع است میتوانید. برای سرعت بخشیدن به کار از اسپری رنگ استفاده کنید. برای نتیجه بهتر از کارتان در رنگ آمیزی یک الگوی عمودی را در پیش بگیرید. و از یک پوشه دیوار شروع به رنگ آمزی کنید، سرعت رنگ آمیزی را ثابت نگهدارید چون در غیر این صورت ممکن است که رنگ حالت قوس داری پیدا کند. برای پوشش یک دست روی سطح نازل را ثابت نگه دارید و سر اسپری و نازل را کج نگیرید تا زنگ به یک اندازه بر روی تمام سطح شکل بگیرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!