آموزش رنگ کردن رادیاتور

آموزش رنگ کردن رادیاتور

آموزش رنگ کردن رادیاتور :اگر می‌توانید قلم‌مو را بردارید. و از زانو زدن یا خم شدن خسته نشوید. می‌توانید رادیاتور خود را بدون تلاش زیاد و با قیمتی ارزان رنگ کنید. برای انجام این کار فقط به ابزارهای مناسب نیاز دارید که می‌توانید به انتخاب خود از قلم مو یا اسپری رنگ استفاده کنید.

از هر رنگی که دوست دارید به شرطی که از نوع رنگ‌های دیواری باشد‌ استفاده کنید. اگر لایه زیرین مناسبی زده باشید. و به صورت صحیح رادیاتور را رنگ ‌کنید، می‌توانید. از رنگ معمولی خانه استفاده کنید. رادیاتور به طور مداوم گرم و سرد می‌شود که به مرور زمان رنگ را ضعیف می‌کند. منبسط و منقبض می‌شود. و انواع گرد و غبار و کثیفی را درون خود انباشته می‌کند. که می‌تواند روی رادیاتور گرم پخته شده. تغییر رنگ دهد و به طور دائم به آن بچسبد.

اگر رادایتور شما در دسترس است و ابزار و فضا را دارید، جدا کردن رادیاتور از روی دیوار مشکل چندانی نخواهد داشت. اما اگر هرگز این کار را انجام نداده‌اید و ابزار لازم و فضای کافی را ندارید، ممکن است رادیاتور را دچار مشکل کنید.

شما می‌توانید از رنگ کردن پشت رادیاتور صرف نظر کنید، همچنین شما می‌توانید برس‌های رنگ مخصوص رادیاتور را برای همین کار خریداری کنید.

از رنگ خانه معمولی استفاده نکنید. اگر لایه زیرین مناسبی زده باشید و روی نوع صحیح رادیاتور رنگ می کنید، می توانید از رنگ معمولی خانه استفاده کنید. رادیاتور به طور مداوم گرم و سرد می شود که رنگ را ضعیف می کند.

اگر تصمیم به استفاده از رنگ معمولی دارید، فقط یک روکش شفاف به رادیاتور بزنید تا بتوانید از امولسیون استاندارد استفاده کنید. اگرچه ما این را فقط برای رادیاتورهای چدنی و فولادی توصیه می‌کنیم.

ابتدا باید رادیاتور خود را پرایمر بزنید

یک پرایمر تخصصی رادیاتور یا پرایمر فلزی بخرید. تا رادیاتور شما سطح مناسبی برای چسباندن رنگ داشته باشد. و با خاصیت ضد زنگ زدگی آن، زنگ زدگی را متوقف کند. نادیده گرفتن پرایمر فقط منجر به ایجاد یک روکش کدر شده و احتمال زنگ زدگی را بیشتر می‌کند.

رادیاتور خود را با رنگ مقاوم در برابر حرارت رنگ کنید

چیزی که هنگام رنگ آمیزی هر رادیاتور باید از آن استفاده کنید یک رنگ مقاوم در برابر حرارت رادیاتور است. می‌توانید آن را به شکل قوطی‌های رنگ معمولی یا به صورت آئروسل برای رنگ آمیزی بخرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!