آموزش نقاشی ساختمان

آموزش نقاشی ساختمان :رنگ ها می توانند به طرز چشمگیری دکوراسیون داخلی خانه شما را تغییر دهند. رنگ می تواند پس ‌زمینه ‌ای ملایم برای فضای داخلی ایجاد کند. در هر صورت، نقاشی ساختمان یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین ابزارها در بازسازی ساختمان است.

آماده سازی

برداشتن پریز ها و قفسه ها به طور موقت

از اثاثيه ات محافظت کن منظور ما از مبلمان هر چیزی است که در اتاق است (مبل، میز، صندلی، لامپ …). یا آنها را به اتاق دیگری منتقل می کنید، یا با پلاستیک های بزرگ (یا ورق های قدیمی) از آن ها محافظت می کنید، یا آن ها را از دیوارها (در مرکز) دور می کنید. بالاخره ميتوني هر سه تا رو انجام بدي!

تمیز کردن دیوار ها: دیوار های گرد و غبار و چربی دارد پاک کنید و همچنین درز های دیوار را با گچ بپوشانید.

شروع رنگ کردن دیوار ها

رنگ خود را خوب مخلوط کنید.

رنگ آمیزی دیوار را همانند تصویر زیر شروع کنید.

بعد از رنگ آمیزی دیوار اجازه دهید رنگ خشک شود در صورت لزوم یک دست دیگر دیوار را رنگ بزنید.

نکات مهم

گذشته از یک برس رنگ با کیفیت خوب، باید مطمئن شوید که تمام لوازم مورد نیاز خود را قبل از شروع کار نقاشی ساختمان در اختیار دارید. این شامل اکستندرهای غلطکی و یک نردبان محکم می‌شود. اکستندر های غلطکی به شما کمک می‌کنند بدون اینکه دست‌ هایتان را خیلی بالا ببرید یا روی نوک پا بایستید، به دیوارهای بالاتر برسید.

یک نردبان محکم نیز به شما کمک می کند هنگام رنگ زدن به راحتی به گوشه های بالای دیوارها دسترسی پیدا کنید. هر دوی این موارد از کشیده شدن بیش از حد بدن و ایجاد آسیب جلوگیری می کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!