طرح های نقاشی ساختمان مدرن

طرح های نقاشی ساختمان مدرن :همزمان با تغییر سبک در ساخت ساختمان‌ها و مدرن شدن معماری و دکوراسیون داخلی خانه‌ها، نقاشی و سبک رنگ آمیزی ساختمان‌ها نیز به سمت مدرن شدن و جدیدترین شدن، پیش رفته است. ما اکنون شاهد حضور آخرین سبک‌­های نقاشی ساختمان مدرن همانند نقاشی با شابلون و همین طور نمونه‌هایی خاص از نقاشی دیوار آجری هستیم و این سبک مدرن دیگر تنها به معماری و دکوراسیون ختم نشده است و شامل نمای بیرونی ساختمان ها هم می‌شود.

نقاشی مدرن ساختمان چیزی نیست جز به کار گیری. تکنیک و سبک های جدید با استفاده از ابزارهایی که قبلا وجود نداشته. و یا استفاده نمی شده است. در نما و نقاشی دیوارهای ساختمان.

اگر بخواهیم جدیدترین مدل نقاشی ساختمان را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم آخرین سبک‌­های نقاشی ساختمان مدرن تلفیق همان رنگ‌های قدیمی با عناصر مدرن ساختمانی و دکوراسیون به صورتیست که با هم تناسب داشته و به زیبایی هر چه بیشتر ساختمان بیانجامد.

 انواع طرح های جدید نقاشی ساختمان مدرن

توجه به نوع و طرح انواع کف پوش ( فرق پارکت و لمینت) در انتخاب رنگ مناسب و خاص برای نقاشی ساختمان به سبک مدرن تاثیر زیادی دارد. اکنون که با تعریف نقاشی ساختمان مدرن آشنا شده‌ایم، در ادامه انواع سبک جدید نقاشی ساختمان را با یکدیگر بررسی می­‌کنیم:

طرح­‌های هندسی در رنگ آمیزی مدرن ساختمان

هرچه می­‌گذرد طرح­‌های جدیدتری در آخرین سبک­‌ها برای نقاشی ساختمان مدرن معرفی می‌­شوند. استفاده از طرح‌­های هندسی یکی از جدیدترین مدل نقاشی ساختمان است. در این سبک، انواع فرم‌­های هندسی مانند مثلث، شش ضلعی، نیم دایره و… جایگزین سطوح یک­دست و خسته­‌کننده شده‌­اند. مطمئنا شما نیز این طرح‌­ها را در عکس نقاشی ساختمان ساده و حتی نقاشی ساختمان کودکانه نیز دیده‌­اید.

وقتی حرف از آخرین سبک‌­های نقاشی ساختمان مدرن و جدیدترین مدل نقاشی ساختمان می­‌شود، ذهن بیشتر ما به سمت پذیرایی و اتاق­‌ها می‌­رود. اما برای اجرای انواع سبک جدید نقاشی ساختمان نیازی به محدود کردن خودتان به این فضاها نیست. مکان­‌های زیر را نیز برای افزودن رنگ درنظر داشته باشید:

  • درب­‌های داخلی
  • آشپزخانه
  • شومینه
  • راه پله

بعنوان مثال در رنگ آمیزی مدرن آشپزخانه توجه کافیبه طرح و هارمونی رنگ به کار رفته. در کابینت ها و اکسسوری آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این موارد در هنگام نقاشی راه پله با اقدامات پوششی مثل  ترمیم ترک سقف گچی. یا پوشاندن کاشی قدیمی و استفاده از ابزار مناسب در هنگام تلفیق این سبک با رنگ آمیزی در زیبا جلوه دادن فضا تاثیر بسزایی دارد. 

برای نقاشی در ساختمان های مدرن که از متریال و مواد مدرن تر و متفاوت تری استفاده شده .است از همان رنگهای روغنی، پلاستیکی و اکریلیک استفاده می‌شود.اما نحوه استفاده از این رنگ ها و ابزارهای به کار گیری در نقاشی دیوار های داخلی و نما متفاوت است. در واقع شما از انواع غلطک‌ها، شابلون‌ها، ترکیب رنگ های مختلف در فضاهای متفاوت استفاده می‌کنید که همگی به خلاقیت شما یا نقاش ساختمان بستگی دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!