آموزش رنگ آمیزی نمای ساختمان

آموزش رنگ آمیزی نمای ساختمان

آموزش رنگ آمیزی نمای ساختمان :نقاشی بیرونی یا نقاشی نمای ساختمان یک راه عالی برای زییا کردن خانه است. اگر خانه شما نوساز هست. یا اینکه می خواهید رنگ جدیدی بر روی خانه خود بزنید شاید نقاشی نمای ساختمان کار سختی به نظر برسد. در این مقاله به نکات مهم در نقاشی ساختمان می پردازیم.

در طول فصل تابستان رنگ آمیزی نکنید!

زمانی که هوا خیلی گرم است اگر رنگ آمیزی کنید. گرما در بین لایه رنگ و سطح می رود و باعث ترک در نقاشی می شود. این ترک ها در نهایت منجر به پوست شدن یا شعله ور شدن می شوند که برای رنگ بیرونی خانه شما خوب نیست. اگر شما در حال برنامه ریزی برای رنگ آمیزی خانه هستید بهتر است. تا بهار یا پاییز صبر کنید، بنابراین شما می توانید یک روز خنک تر برای نقاشی نمای خانه انتخاب کنید.

در فصل زمستان و در روز های که باد تند هست بهتر است دست از کار بکشید چونکه ممکن سطح رنگ شده پوسته پوسته شود و روی رنگ شما گرد وخاک بشیند و این باعث می شود خروجی کار مطلوب نباشد.

کندن رنگ های قدیمی

رنگ آمیزی روی رنگ های قدیمی نتایج خوبی به شما نخواهد داد. رنگ ها از مواد شیمیایی مختلف ساخته می شوند و زمانی که در معرض رنگ ها یا عناصر دیگر قرار می گیرند، واکنش متفاوتی بر روی سطح نشان می دهند. بنابراین ، اگر رنگ قدیمی روی سطح هست باید رنگ قدیمی کنده شود و بعد از آن رنگ جدید را می توانید اعمال کنید.

تمیز کردن سطح

اگر سطح مورد نظر کثیف باشد و گرد و خاک داشته باشد در رنگ آمیزی به مشکل خواهید می خورید و رنگ آمیزی شما نتیجه مطلوبی نخواهد داشت پس بهتر است ابتدا سطح را تمیز کنید و سپس کار رنگ آمیزی را شروع کنید.

مطالب دیگر:

ویژگی های رنگ نانو چیست؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!