اجرای نقاشی ساختمان در مشهد با بهترین قیمت

اجرای نقاشی ساختمان در مشهد با بهترین قیمت :قیمت نقاشی ساختمان به عوامل مختلفی ارتباط دارد که نیاز است به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند. قیمت نقاشی ساختمان به چهار عامل ارتباط مستقیمی دارد :

۱- نوع رنگ

۲- متراژ

۳- زیر سازی

۴- بتونه کاری

نوع رنگ

البته عوامل دیگری نیز بر میزان قیمت اثر می گذارند. که جز موارد فرعی محسوب شده و در ادامه نیز به صورت گذرا آنها را بررسی می کنیم. نوع رنگ مهمترین بخش تعیین قیمت می باشد. ابتدا باید تعیین کنید که چه رنگی برای ساختمان و آپارتمان خود می خواهید تا هزینه آن مشخص گردد. رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان شامل : رنگ پلاستیک – رنگ روغنی براق – رنگ روغنی مات – رنگ مولتی کالر – رنگ بلکا می باشد. پس از انتخاب نوع رنگ باید مقدار آن توسط نقاش محاسبه شود. نقاش های حرفه ای به خوبی می دانند که چگونه مقدار رنگ مورد نیاز برای نقاشی یک خانه را حساب کنند.

متراژ

اولین چیزی که در نقاش ساختمان از شما برای نقاشی سئوال می کند متراژ خانه و ساختمان می باشد. او پس از اطلاع از مقدار متراژ از آن برای محاسبه مقدار رنگ مورد نیاز و هزینه کل کار استفاده می نماید. هر چه متراژ خانه بالاتر برود هزینه رنگ آمیزی ساختمان بالاتر می رود. بخشی از این هزینه مربوط به نیروی انسانی و بخش بیشتری مربوط به افزایش رنگ مورد نیاز برای نقاشی است.

زیرسازی

زیرسازی هم در کار نقاشی می تواند قیمت را بالاتر ببرد. دیوار هایی که به صورت بافت دار و غیر گچی بوده مانند آجر های تزئینی می تواند مقدار رنگ بیشتری را برای رنگ آمیزی صرف کند. میزان بتونه کاری هایی که برای ساختمان و دیوار ها نیاز است نیز می تواند زمان و در نتجیه قیمت کار نقاشی را افزایش دهد.

در بالا به موارد کلی اشاره نمودیم اما موارد دیگری نیز در قیمت تمام شده نقاشی ساختمان دخیل هستند. تعداد اتاق ها نیز می تواند قیمت را افزایش دهد چرا که نقاشی یک فضای بزرگ و یک دست راحت تر و سریعتر از نقاشی چندین فضاهای جدا از هم می باشد. شاید این مسئله را خیلی ها ندانند ارتفاع سقف هم تاثیر مستقیمی در مقدار رنگ و اجرت کار و در نهایت قیمت کار دارد. فرض کنید ارتفاع سقف خانه ای ۳ متر و خانه دیگری ۴ متر می باشد طبیعتا در مورد دومی میزان رنگ و کار بیشتر است.

موارد جزئی نیز ماننده رنگ آمیزی درب و پنجره ها نیز باید در کار محاسبه شود. و هر چه تعداد در و پنجره ها و چارچوب ها بیشتر باشد. هزینه رنگ آمیزی آنها نیز افزایش می یابد. ضمنا اگر خانه نیاز به تعمیرات و بازسازی های جزئی برای انجام کار نقاشی داشته باشد مانند بتونه کاری و .. این در هزینه لحاظ می شود. مورد آخری که بسیار مهم است محل ساختمان برای نقاشی است. زیرا ایاب و ذهاب نقاشان ساختمان نیز باید در هزینه نقاشی و رنگ آمیزی خانه لحاظ گردد.

کارشناسان نقاش رنگ آسا با بازدید از محل هزینه نقاشی ساختمان را به طور دقیق اعلام می کنند.  این مورد با هماهنگی قبلی انجام می شود.

۰۵۱-۳۷۰۵۱۵۱۶

۰۹۰۵۵۳۱۴۱۸۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!