خانه > وبلاگ > انواع رنگ > رنگ آمیزی کاشی و سرامیک

رنگ آمیزی کاشی و سرامیک

رنگ آمیزی کاشی و سرامیک:شما فقط در صورتی باید کف کاشی خود را نقاشی کنید که کاشی ها در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. اگر کاشی های شما ، ترک خورده یا فروریخته باشد.احتمالاً کاندیدای خوبی نیستند.

انتخاب رنگ

هر رنگی را می‌توان در کاشی و سرامیک استفاده کرد. و رنگ‌ها را می‌توان به صورت سفارشی با دیگر سطوح رنگ‌آمیزی شده یا سایر عناصر تزئینی اتاق هماهنگ کرد. با این حال، از آن‌جا که رنگ در نهایت می‌تواند فرسوده یا خراشیده شود. بهتر است کار خود را به کاشی و سرامیک در سطوح عمودی (دیوارها و پشت‌ها) یا روی صفحات پیشخوان محدود کنید.

شما همچنین می‌خواهید یک رنگ نیمه براق اکریلیک با کیفیت بالا را انتخاب کنید. رنگ آمیزی کاشی و سرامیک نیاز به چندین روز تلاش دقیق نیاز دارد و هرچه مصالحی که استفاده می‌کنید بهتر باشد، کار رنگ بیشتر طول می‌کشد. هنگام رنگ آمیزی کاشی و سرامیک، رنگ باید کمی رقیق شود و شما باید چندین لایه نازک رنگ را بجای یک لایه ضخیم بکار ببرید.

از چسب‌‌ها برای کنار لبه‌ها استفاده کنید و سطح را با یک غلتک ساده پر کنید. برای ظاهر ‌بهتر، از قلم‌موی کوچک برای رنگ‌آمیزی خطوط و بعد از خشک شدن کامل از دوغاب استفاده کنید. این کار به صبر زیادی احتیاج دارد، اما نتایج شگفت انگیز خواهد داشت. هنگام استفاده، می‌توانید از قلم مو برای هدایت دوغاب استفاده کنید.

لوازم

  • رنگ
  • نوار نقاشی
  • غلتک
  1. اطمینان حاصل کنید که کاشی تمیز است, خشک, و آزاد از هر گونه خاک و یا باقی مانده.
  2. نوار کردن هر اتاق مجاور، وسایل، و یا کابینت با نوار نقاش برای محافظت از آنها .
  3. با شروع از دورترین نقطه اتاق، از غلتک برای پوشش مساوی کف با سبک پریم استفاده کنید. بگذارید خشک بشه .
  4. برای نقاشی رول آن را به طور مساوی بیش از کاشی با غلتک خود را. مطمئن باشید که اجازه دهید آن را به طور کامل خشک.
  5. اگر می خواهید کاشی را با استنسیل یا تزئینات دست رنگ میزی شده آراسته کنید. اکنون این کار را انجام دهید. مطمئن شوید که آن را نیز به طور کامل خشک قبل از راه رفتن بر روی آن و یا حرکت هر مبلمان .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!