محبوب ترین رنگ دیوار خنثی

رنگ سفید

محبوب ترین رنگ دیوار خنثی:رنگ سفید یا رنگ استخوانی یکی از رنگ های محبوب در چند سال اخیر است، پیش از این رنگ کرم بسیار معمول و پرطرفدار بود ولی امروزه رنگ سفید هم می تواند با آن رقابت کند.

رنگ سفید خصوصا برای اتاق پذیرایی کوچک و یا کم نور انتخاب هوشمندانه ای است.

یکی از مهمترین خصوصیات انتخاب رنگ سفید برای دیوار اتاق پذیرایی این است که حسابی دستمان برای انتخاب رنگ مبلمان و سایر وسایل باز است. مثلا در همین نمونه اتاق پذیرایی در عکس بالا، رنگ مبلمان پاستلی و در طیف رنگی صورتی و آبی است و ترک بسیار شیکی با دیوارهای یکپارچه سفید ایجاد کرده است.

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری زغالی در نقاشی ساختمان یک ایده بسیار خاص و جالب در رنگ آمیزی منزل است. قانون ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان امکان استفاده از رنگ‌های ترکیبی مثل رنگ خاکستری زغالی در نقاشی ساختمان را فراهم کرده است. طیف رنگ خاکستری برای رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف ساختمان امکان داشتن یک دکوراسیون و استایل خاص در طراحی داخلی را بوجود می‌آورد. رنگ خاکستری زغالی در نقاشی ساختمان برای هماهنگی در رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف اتاق‌ها و سالن‌ها کاربرد دارد. ترکیب رنگها در نقاشی رنگ روغن، رنگ پلاستیک و نمونه‌های دیگر رنگ با استفاده از کاتالوگ ترکیب رنگها برای ساختمان یک تکنیک برای رنگ آمیزی به شمار می‌آیند. امروزه نمونه‌های مختلفی از کاربرد رنگ خاکستری زغالی در نقاشی ساختمان انجام و قابل مشاهده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!