هر چند وقت یکبار باید خانه خود را رنگ کنید؟

هر چند وقت یکبار باید خانه خود را رنگ کنید؟


هر چند وقت یکبار باید خانه خود را رنگ کنید؟

هر چند وقت یکبار باید خانه خود را رنگ کنید؟رنگ آمیزی خانه شما می تواند ناخوشایند و وقت گیر باشد، اما ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. این یک سرمایه گذاری خوب است که یکپارچگی و ظاهر زیبا را گسترش می دهد که برای اکثر مردم بزرگترین دارایی آنهاست.

در این مقاله بهترین زمان رنگ کردن خانه را به شما معرفی می کنیم.

پوسته پوسته شدن یا ترک خوردن رنگ

این علائم اغلب نشان دهنده پوسیدگی خشک، پوسیدگی مرطوب یا کپک ناشی از عایق کاری ناموفق در برابر آب و هوا هستند. نور شدید خورشید، زمستان‌های سخت، رطوبت شدید، طوفان، وزش شن و نسیم اقیانوس‌ها می‌توانند به این آسیب‌ها کمک کنند. این علامت ها نشان دهنده این است که باید خانه خود را رنگ کنید.

ازبین رفتن رنگ

محو شدن قسمتی از رنگ دیوار یا سایه انداختن نشان دهنده این است که رنگ در اثر فرسودگی و خوردگییا بر اثر تابش مستقیم نورخورشید در طولانی مدت از بین رفته است و باید دیوار های خانه خود را رنگ کنید.

برای افزایش جذابیت محدود

اگر خانه رنگ و رو رفته به نظر می رسد، تزئینات آن دیگر برجسته نمی شود یا چیزی وجود ندارد که خانه را در برابر محیط اطرافش به هم بزند، یک لایه رنگ تازه معمولا این کار را انجام می دهد و آن را تازه به نظر می رساند و به ارزش خانه شما می افزاید .

نتیجه

پاسخ به این سوال که هر چند وقت یکبار باید خانه و قسمت های مختلف خانه را رنگ کرد بستگی به این دارد از رنگ امیزی قبلی چقدر گذشته و کدام قسمت از خانه را میخواهید رنگ آمیزی کنید.

جدول زیر به شما می گوید که هر چند وقت یکبار باید خانه خود را رنگ آمیزی کنید ولی این جدول تقریبی است و ممکن است با توجه کیفیت رنگ عمر رنگ متقاوت باشد:

اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری ۶ تا ۷ سال
آشپزخانه و حمام۳ سال
راهرو۲ سال
اتاق خواب۲ تا ۳ سال

مطالب دیگر:

چگونه یک اتاق را رنگ آمیزی کنیم؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!