خانه > وبلاگ > انواع رنگ > تکنیک نقاشی ساختمان مشهد

تکنیک نقاشی ساختمان مشهد

تکنیک نقاشی ساختمان مشهد:نقاشی سقف خانه کار آسانی نیست و به همین دلیل همه از آن فرار می‌کنند. با این حال با رعایت نکاتی می‌توانید این کار را سریع و آسان انجام دهید. با ما همراه باشید تا راهنمای نقاشی سقف خانه و تکنیک‌های مناسب آن را به شما معرفی کنیم.

رنگ آمیزی سقف قبل از دیوار

سؤال همه این است که آیا باید اول دیوار را نقاشی کنند یا سقف را؟ اگر می‌خواهید کل خانه را نقاشی کنید. اول با سقف کار را شروع کنید. در این صورت دیگر رنگ سقف روی دیوار رنگ شده چکه نمی‌کند. چون با نقاشی دیوار تمام چکه‌ها پوشانده می‌شوند. اگر رنگ دیوار و سقف متضاد است. می‌توانید با چسب نقاشی دورتادور سقف را بپوشانید تا خط یکدست ایجاد شود.

۲٫ استفاده از چسب نقاشی

اگر فقط می‌خواهید سقف را نقاشی کنید. اول باید لبه دیوار یا ابزار را چسب بزنید. از چسب پهن استفاده کنید. تا غلتک به دیوار نزدیک شود اما به آن برخورد نکند. با این کار می‌توانید بدون عجله و دقت کافی سقف را رنگ کنید. و خط یکدست ایجاد کنید. یادتان باشد دورتادور چراغ و دریچه‌ها را بپوشانید.

۳٫ پوشاندن همه چیز

گاهی اوقات کند پیش رفتن پروژه نقاشی به خاطر خود کار نیست. بلکه به خاطر تمیز کاری های بعدی است. با پوشاندن مبلمان و لوازم توی خانه دیگر لازم نیست. بعد از نقاشی برای تمیز کاری خانه و اثاثیه وقت تلف کنید.

۴٫ استفاده از غلتک

بهترین راه برای نقاشی سقف استفاده از غلتک نرم است. اما اگر می‌خواهید طرح بافت دار داشته باشید می‌توانید از غلتک پرزدار استفاده کنید. هنگام خرید ابزار نقاشی ارتفاع سقف را در نظر بگیرید و دسته‌ای کوتاه برای غلتک تهیه کنید تا دستتان درد نگیرد. چون در صورت بلند بودن دسته غلتک باید وزن بیشتری را تحمل کنید. غلتک را توی رنگ فرو ببرید و بعد با سمت بافت دار سینی رنگ اضافه را بگیرید. شاید حس کنید با رنگ بیشتر کارتان سریع‌تر پیش می‌رود، اما در این صورت رنگ بیشتر چکه می‌کند. کار را از گوشه سقف شروع کرده و ضربه‌های آرام بزنید تا رنگ روی سطح بنشیند. پس از اتمام کار کل سقف، ۳۰ دقیقه صبر کنید تا رنگ خشک شود و در صورت نیاز دوباره سطح را رنگ کنید.

مطالب دیگر: کار با ورق طلا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!