نحوه انتخاب رنگ سفید مناسب

نحوه انتخاب رنگ سفید مناسب :چند نمونه رنگ بردارید و خواهید دید که همه سایه های سفید وجود دارد. از سرد یخی تا گرم کرمی و همه چیز در این بین. متخصصان از انواع مختلفی برای کاربردهای مختلف استفاده می‌کنند. برای مثال، می‌توان از رنگ سفید روشن و خنک برای برجسته کردن قرنیزهای تزئینی استفاده کرد. در حالی که یک سفید گرم کلاسیک فوراً فضایی آرام را ایجاد می‌کند.

سفیدهای گرم

از آنجایی که رنگ‌های تافی غنی جایگزین رنگ‌های خاکستری سرد می‌شوند، رنگ‌های سفید گرم پس‌زمینه‌ای عالی را ارائه می‌کنند. «سفیدهای گرم که جلوه‌ای ملایم و محصور ایجاد می‌کنند. به سرعت محبوبیت پیدا می‌کنند،» آنها می‌توانند فضایی دنج ایجاد کنند. به‌ویژه در اتاق‌هایی که پر از نور خورشید نیستند و معمولاً در خانه‌های قدیمی‌تر مورد علاقه هستند. سفیدهای گرم دارای پایه زرد، نارنجی، صورتی یا قرمز هستند که به سختی برای چشم قابل درک است اما تفاوت را در احساس اتاق ایجاد می کند.

رنگ‌های سفید گرم با سایه‌های ارگانیک و خاکی به خوبی کار می‌کنند. اگر مبلمان شما رنگ‌ها و بافت‌های طبیعی داشته باشند، رنگ سفید گرم را دوست خواهید داشت.

سفیدهای سرد

اینها دارای ته رنگ خاکستری، آبی، ارغوانی یا سبز هستند. که به آنها وضوحی کاملاً مطابق با معماری مینیمالیستی تند می دهد.سفید سرد تمایل دارن احساس مدرن‌تری یا معاصرتری به نمایش بگذارد. رنگ‌های سفید سرد برای مقابله با رنگ‌های زرد در فضاهایی که نور طبیعی دارند نیز مفید است. با این حال، به “دما” نورهای مصنوعی در خانه خود توجه کنید زیرا این نورها می توانند ته رنگ های ناخواسته را در رنگ سفید ایجاد کنند. «برای مثال، رنگ‌های سفید خنک در اتاقی با نور آبی، می‌توانند فضا را سرد و ناخوشایند کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!