خانه > وبلاگ > انواع رنگ > چگونه یک اتاق را رنگ آمیزی کنیم؟

چگونه یک اتاق را رنگ آمیزی کنیم؟

چگونه یک اتاق را رنگ آمیزی کنیم؟ رنگ آمیزی دیوارهای داخلی ساده ترین راه برای شاداب کردن مکان شماست. اما اگر مراقب نباشید این پروژه می تواند به سرعت به یک کابوس تبدیل شود. دفعه بعد که رنگ آمیزی می کنید، این شش نکته را دنبال کنید و دیوارهایی زیبا خواهید داشت.

۱٫آماده کردن سطح

یک کار رنگ آمیزی موفق با آماده سازی مناسب سطحی که قرار است. رنگ کنید شروع می شود. این بدان معناست که شما باید هر سوراخ، ترک، فرورفتگی و نقص سطح را خراش دهید، سنباده بزنید، وصله کنید و پر کنید. این قسمت سرگرم کننده نقاشی اتاق نیست، اما مهم ترین بخش است. هیچ رنگی، صرف نظر از هزینه، رنگ، ضخامت یا ادعای سازنده، سطح پوک یا ترک خورده را پنهان نمی کند.

۲٫پرایمر را رنگ آمیزی کنید

هر زمان که دیوارهای خشک جدید را رنگ می کنید یا روی یک رنگ تیره رنگ می کنید، آستر کاری دیوارها و سقف ها اجباری است. اما این هوشمندانه است که هر زمان که رنگ می کنید، پرایم کنید. پرایمر دو عملکرد اصلی را انجام می دهد. ، پوشش یک لایه را برای رنگ فراهم می کند. و مهمتر از همه، چسبندگی رنگ را بهبود می بخشد، که و پوسته پوسته شدن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نقاش‌های حرفه‌ای اغلب با مخلوط کردن مقدار کمی از رنگ رویی در آستر، پرایمر را به سمت رنگ نهایی رنگ می‌کنند. این ترفند توانایی لایه رویی را در پنهان کردن. کامل سطح پر شده به شدت افزایش می دهد.

اکنون می توانید رنگ هایی بخرید که حاوی پرایمر هستند، اما هیچ چیز به اندازه یک پرایمر اختصاصی چسبندگی را پوشش نمی دهد یا باعث بهبود چسبندگی می شود.

پارچه های پلاستیکی روشی ارزان برای محافظت از کف و اثاثیه در برابر پاشیدن رنگ هستند، اما بهتر است. از پارچه استفاده کنید.پارچه بسیار بادوام و مقاوم در برابر پارگی است. صاف قرار می گیرد و خطر زمین خوردن بسیار کمتری دارد. بوم بر خلاف پارچه های پلاستیکی قطره ای که با پاشیدن رنگ لغزنده می شوند. قطرات رنگ را جذب می کند. پارچه های قطره ای بوم را می توان به راحتی در گوشه ها و درها تا کرد، کاری که انجام آن با ورقه های پلاستیکی غیرممکن است. بعلاوه، بیشتر پارچه های قطره ای پلاستیکی باید پس از استفاده دور انداخته شوند. پارچه های مادام العمر دوام خواهند داشت.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!