کاربردهای پوشش اپوکسی:از محافظت از خطوط لوله تا آب بندی کف انبارها، یک پوشش اپوکسی کف از سطوح محافظت می کند. مواد را تقویت می کند و آنها را در برابر خوردگی و پوسیدگی محافظت می کند. و اپوکسی را به یکی از پرکاربردترین پوشش های صنعتی تبدیل می کند. در حالی که پوشش اپوکسی ممکن است. در ابتدا هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر مواد پوشش سطحی داشته باشد. توانایی آن در ایجاد مقاومت در برابر خوردگی، چسبندگی و انعطاف پذیری عالی و بادوام برای سطوح مختلف، در نهایت آن را به انتخابی اقتصادی تر تبدیل می کند.

انواع پوشش های سطحی اپوکسی

کاربردهای پوشش اپوکسی:کاربردهای مختلفی برای مواد مبتنی بر اپوکسی در بازار وجود دارد .که از جمله آنها می توان به پوشش، چسب و ایجاد مواد کامپوزیتی اشاره کرد. آنهایی که برای پوشش های سطحی استفاده می شوند. به دلیل خواص مکانیکی خوب. خواص عایق الکتریکی، چسبندگی و مقاومت شیمیایی و حرارتی خود شناخته شده اند.

رایج ترین انواع رزین های اپوکسی شامل بیسفنول و فنولیک نوولاک می باشد.  بیسفنول  سخت‌کننده‌ها یا راکتورهای مشترک مورد استفاده با رزین‌های اپوکسی شامل پلی‌آمید، آمیدوآمین، فنالکامین، ترکیب‌های افزایشی آمین آلیفاتیک، آمین سیکلوآلیفاتیک، آمین‌های آروماتیک، آمین‌های آلیفاتیک هستند. بهترین ترکیب رزین و واکنش دهنده به هدف کاربرد و الزامات عملکرد مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال پوششی با مقاومت شیمیایی و خوردگی بالا هستید، می توانید از رزین فنولیک نوولاک با یک واکنش دهنده پلی آمیدی استفاده کنید.

ملاحظات پوشش سطح اپوکسی

پوشش های اپوکسی به شرایط محیطی خاصی نیاز دارند. تا موفقیت اجرای آنها و همچنین آماده سازی مناسب سطوح مربوطه تضمین شود. به عنوان مثال، هنگام اعمال یک پوشش اپوکسی روی فولاد، ممکن است لازم باشد. لایه نازکی خوردگی را که به طور طبیعی روی سطح ایجاد می شود، بردارید.

موفقیت یک پوشش اپوکسی کف محافظ به تمیز کردن و آماده سازی سطح و همچنین شرایط محیطی که سطح در طول دوره های آماده سازی.اجرا و عمل آوری در معرض آن قرار می گیرد بستگی دارد.هنگامی که یک محیط کنترل شده، مانند یک کارخانه، در دسترس نیست. متخصصان به دنبال راه حل های موقت کنترل آب و هوا برای ایجاد شرایط محیطی ایده آل برای هر مرحله از فرآیند پوشش سطح اپوکسی هستند.بنابراین پروژه شما دیگر تحت تأثیر آب و هوا یا سیستم‌های HVAC قرار نمی‌گیرد. با Polygon تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه راه حل های کنترل آب و هوا باعث بهبود پوشش های سطح اپوکسی می شود. و پروژه شما را طبق برنامه زمان بندی و در حد بودجه نگه می دارد.

هنگامی که در کاربردهای کفپوش استفاده می شود، پوشش اپوکسی منجر به یک محلول کفپوش بادوام و ماندگار می شود. پوشش‌های اپوکسی روی کف‌های بتنی در انواع کاربردهای تجاری و صنعتی مانند کارخانه‌های تولیدی، فروشگاه‌های تجاری و خرده‌فروشی، کارخانه‌های صنعتی، انبارها، بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، گاراژها، آشیانه‌های هواپیما و غیره استفاده می‌شوند. پوشش‌های اپوکسی و رنگ‌های کف سطحی تزئینی و براق را ارائه می‌کنند که در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف موجود است.

در خدمات محیطی پیشرفته، ما از ترکیبات پوشش اپوکسی بادوام برای ارائه خدمات کاربرد رنگ کف اپوکسی استفاده می کنیم.

مطالب دیگر: مراحل نقاشی ساختمان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!