خدمات نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان: نقاشی ساختمانی یکی از کارهایی است که ممکن است هر چند سال یک بار به آن نیاز پیدا کنید. برای دریافت بهترین خدمات و نتایج ممکن، لازم است تیم نقاشی حرفه ای را پیدا کنید.

انتخاب رنگ شاید بسیار راحت به نظر برسد اما در عمل فرآیند پیچیده و وقت گیری است. برای انتخای رنگ باید فاکتورهای متفاوتی مانند ابعاد ساختمان و اتاق مورد نظر، نورگیری اتاق، میزان رطوبت و دمای هوا، تناسب با سبک و رنگ وسایل منزل و … را در نظر بگیرید.

چه نوع رنگی برای نقاشی ساختمان مناسب است؟

رنگ های پلاستیکی

این نوع از رنگ های بدون بو به پوشانندگی بالا شهرت دارند. علاوه بر این اگر به دنبال سریع ترین راه برای نقاشی هستید، رنگ های پلاستیکی می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. این رنگ ها قابلیت شستشو ندارند اما در عوض به زودی لک نمی شوند. رنگ های پلاستیکی انتخاب بسیار مناسبی برای سقف های شما هستند.

رنگ های روغنی

از پرکاربر ترین رنگ ها برای نقاشی می توان به انواع رنگ های روغنی اشاره کرد. این رنگ ها خود در سه نوع مات، نیمه براق و براق تقسیم بندی می شوند. از دیگر مزایای این نوع رنگ می توان به قابلیت اجرای سریع در محل های مختلف اشاره کرد.

نگ روغن از نظر براقیت، به مات، نیمه مات، نیمه براق و براق تقسیم می شوند. رنگ های روغنی براق اعمال شده بر روی سطوح، پس از خشک شدن لایه رنگ، به حالت آینه ای عمل می کنند. در مقابل، رفتار لایه خشک رنگ روغنی مات روی سطوح در برابر تابش نور، باعث تفرق نسبتا کامل نور می‌شود. یعنی نور در بازتابش جهات مختلفی داشته و در نتیجه حالت آینه ای از بین می رود.

رنگ های آکریلیک

اگر به دنبال رنگی مقاوم در مقابل رطوبت و قابلیت شستشوی بیشتر هستید، رنگ های آکریلیک گزینه مناسبی برای شما است. این رنگ ها نیز مانند انواع روغنی در سه دسته مات، نیمه براق و براق نیز ارائه می شوند.

رنگ های مولتی کالر

آیا به دنبال رنگی خاص برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل خود هستید؟ اگر پاسختان بله است باید با رنگ ها مولتی کالر آشنا شوید. این نوع دارای یک رنگ زمینه ای مشخص به همراه رگه هایی از رنگ های مختلف است. 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!