خانه > وبلاگ > انواع رنگ > چهار رنگ تجاری برای کسب وکار شما

چهار رنگ تجاری برای کسب وکار شما

چهار رنگ تجاری برای کسب وکار شما :روانشناسی رنگ فقط بر چگونگی احساس شما در خانه در اتاق نشیمن خود تاثیر نمی گذارد. قدرت طرح های رنگی ترکیبی نیز بر بهره وری شما و کارکنان تان در محل کار تأثیر می گذارد. اکثر کسب و کارها رنگ های برند خود را انتخاب می کنند . در این مقاله چند رنگ تجاری برای رنگ امیزی محیط کارتان معرفی میکنیم.

رنگ آبی

آبی یکی از جذاب ترین رنگ ها برای هر کسی است. با وجود اینکه به عنوان یک رنگ فقط برای مردان برچسب زده می شود. آبی رنگی است که آرام بخش است، ارتباطات را ترویج می کند. و کارایی را بهبود می بخشد، همه این ها دلیلی میشود. که به محبوب ترین رنگ تجاری تبدیل شود.

رنگ قرمز

قرمز دومین رنگ محبوب مورد استفاده در برندها است. رنگی است که احساسات قوی مانند فوریت، توجه و شدت را برانگیخته است. این است که اغلب برای فروش فصلی استفاده می شود. (آن را به عنوان ترویج فوریت) و رستوران ها (آن را نیز تشویق اشتها). به چه اندازه از این رنگ در فضای کارتان میخواهید استفاده کنید. بستگی به این دارد که این رنگ چه مقدار در لوگو شما وجود دارد.

رنگ خاکستری

خاکستری یک رنگ بزرگ است که بسیار خنثی به همه چیز در اطراف آن است. در حالی که محبوب ترین مارک ها شامل این رنگ است.تقریباً همیشه آن را با سایه ای از خاکستری ترکیب می کنند.این رنگ هم ارامش بخش هست .همچنین یک نگاه از کلاس و حرفه ای فراهم می کند. که یک برداشت بزرگ برای دادن زمانی که مشتریان بازدید از فضای اداری خود را. از آنجا که خاکستری چنین رنگ خنثی است. آن را رنگ پایه کامل است که بر اساس آن رنگ های نام تجاری دیگر خود را می تواند بر ساخت است. با خاکستری به عنوان پایه, شما می توانید. نکات برجسته از رنگ های نام تجاری دیگر خود را در فضای دفتر خود را اضافه کنید. این اجازه می دهد تا فضای اداری خود را نگاه حرفه ای و خلاق داشته باشید.

رنگ سبز

سبز رنگی است که در محبوبیت برای برندها و لوگوها در حال رشد است. دلیلی وجود دارد که شرکت ها به بزرگی مک دونالد رستوران های سنتی و با themed قرمز خود را با زمین سبز به عنوان رنگ پایه در مکان های مختلف در سراسر جهان جایگزین کرده اند. سبز اثر متعادل کننده و هماهنگ کننده ای دارد. ایده های ثروت، ثبات، طبیعت و تجدید را تحریک می کند. اگر به عنوان بخشی از برند خود سبز هست، استفاده از آن را به عنوان یک رنگ ثانویه در فضای اداری خود در نظر بگیرید. با این کار به کارکنان و مشتریان خود احساس ثروت، ثبات، و تجدید هر بار که آنها را به دفتر راه رفتن. این احساسات در یک کسب و کار حیاتی هستند، همانطور که نشان می دهد که آنها برای مدت طولانی در اطراف خواهد بود.

مطالب دیگر:حلال رنگ روغنی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!