خانه > وبلاگ > انواع رنگ > آموزش رنگ كردن سقف خانه

آموزش رنگ كردن سقف خانه

آموزش رنگ كردن سقف خانه :اگر در حال رنگ آمیزی اتاق های خانه خود هستید، اولین قدم احتمالاً تصمیم گیری در مورد رنگ کردن دیوارها است. اما، فراموش نکنید که به بالا نیز نگاه کنید. رنگ آمیزی سقف می تواند اتاق را روشن تر کند، لکه ها را پنهان کند و حتی اگر رنگ پررنگی را انتخاب کنید، ظاهری جذاب را ایجاد می کند. رنگ سقفی که به عنوان محصولی جدا از رنگ دیوار ارائه می شود. به گونه ای طراحی شده است که کاربرد آن را آسان و کار رنگ را بادوام می کند.

رنگ سقف در مقابل رنگ دیوار: تفاوت چیست؟

رایج ترین نوع رنگی که برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده می شود بر پایه لاتکس است. با این حال، اگر تا به حال سعی کرده اید که دیوارها را با رنگ استاندارد لاتکس رنگ کنید، احتمالاً به خوبی می دانید که چقدر رایج است که رنگ در طول فرآیند چکه کند. حالا تصور کنید که همان نوع رنگ را روی سقف بمالید. با توجه به ویسکوزیته پایین رنگ دیوار لاتکس، رنگ آمیزی سقف با این نوع رنگ باعث میشود رنگ ریزش بیشتری داشته باشد.

برخلاف رنگ دیوار، رنگ سقف ضخیم‌تر است و در نتیجه احتمال چکه‌شدن آن در طول فرآیند کاربرد کمتر است. این فقط یک اندازه گیری عینی نیست: واحد استاندارد اندازه گیری ویسکوزیته یک واحد کربس (KU) است – و KU برای اکثر رنگ های سقف بالاتر از KU برای اکثر رنگ های دیوار داخلی است.

هنگامی که در فروشگاه رنگ هستید، می توانید با گرفتن یک گالن رنگ سقفی در یک دست و یک گالن رنگ دیوار در دست دیگر، این حس را دریافت کنید. گالن رنگ سقفی به دلیل داشتن مواد جامد بیشتری نسبت به رنگ دیوار باید وزن بیشتری داشته باشد.

ضخامت بیشتر رنگ سقف، فراتر از ساده‌سازی فرآیند اجرا و پاک‌سازی، آن را در پنهان کردن لکه‌های موجود ماهرتر می‌کند.

مزایای رنگ سقف

  • رنگ سقف به عنوان یک ماده، ویسکوزیته بالاتری نسبت به رنگ دیوار دارد، که باعث می‌شود کمتر چکه کند و لکه‌های روی سقف را بپوشاند.
  • نقاشی سقف یک پروژه ساده است که می تواند با هزینه کم انجام شود.

معایب رنگ سقف

  • آمادهرنگ باقیمانده سقف بهتر است برای سقف های دیگر استفاده شود.
  • شدن برای رنگ آمیزی سقف نیازمند زمان و تلاش است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!