خانه > وبلاگ > انواع رنگ > نکات مهم در نقاشی ساختمان

نکات مهم در نقاشی ساختمان

نکات مهم در نقاشی ساختمان: انتخاب رنگ با کیفیت و نکات مهمی هستند . آیا می دانستید به جز این ها نکات مهم دیگری هم وجود دارد. اکثر پروژه های نقاشی ، دانستن چند تکنیک نقاشی اضافی می تواند به رضایت بخش بودن کار منجر شود.

این راهنمایی نقاشی می تواند به شما کمک کند تا کیفیت کار خود را بهبود بخشد. و صرفه جویی در وقت و هزینه خو کنید.

کندن نوار نقاشی

هنگامی که رنگ خشک است، شما نمی توانید فقط نوار را به راحتی از دیوار بکنید.بعد از خشک شدن رنگ باید نوار را ازاد و شل کنید تا باعث نشود که به دیگر سطوح رنگ اسیب بزند.

صبر کنید تا رنگ به طور کامل خشک، حداقل ۲۴ ساعت، و سپس استفاده از چاقو یا ابزار تیز نوار را ازاد کنید سپس نوار را بکنید از دیوار.

مراحل درست نقاشی

معمولا به دنبال یک نظم خاص در هنگام یادگیری نقاشی دیوارهای داخلی هستیم. بهترین نقاط یک خانه برای شروع رنگ امیزی ابتدا سقف و سپس دیوار هاست این کار باعث سریع تر شدن کار و اسان تر شدن میشه .

تمیز کرن سطوح

در هنگام رنگ آمیزی ساختمان اگر روی سطوح روغنی و کثیف رنگ کنید، رنگ به آسانی تراشه یا پوست پوست می شود. بنابراین قبل از نقاشی، مناطق تمیز و مرطوب را با تمیزکننده یا تمیزکننده سنگین برای تمیز کردن آماده کنید. آنها به خوبی برای تمیز کردن سطوح رنگی، لاک زدن و یا رنگ آمیزی به منظور بهبود چسبندگی رنگ جدید کار می کنند. آنها ایده آل برای تمیز کردن مناطق چرب یا چرب مانند دیوارهای آشپزخانه و حمام هستند و علامت های دست در اطراف سوئیچ های نور و درب های دست دوم را از بین می برند.

با استفاده از یک پارچه بدون پارچه ای یا پد ساینده، پاک کننده را در یک حرکت دایره ای پاک کنید. از پایین شروع کنید و کار کنید. پس از تمیز کردن سطح، هر سوراخ و سوراخ را پر کنید، سپس قبل از نقاشی صاف کنید. پاک کننده ها در فروشگاه های نقاشی و مراکز خانگی در دسترس هستند. اطمینان حاصل کنید که دستکش های لاستیکی و محافظ چشم را بپوشانید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!