خانه > وبلاگ > انواع رنگ > چند روش برای تمیز کردن دیوارهای رنگ روغن

چند روش برای تمیز کردن دیوارهای رنگ روغن

چند روش برای تمیز کردن دیوارهای رنگ روغن:برای دیوار رنگ روغن نیز باید از محلول های شوینده یکسان با دیوارهای رنگ پلاستیک استفاده کنید. همچنین می توانید کمی سرکه سفید را به مخلوط اضافه کنید و اجازه دهید که اسفنج کمی مرطوب شود. همچنین بهتر است که از قبل گرد و غبار روی دیوار را از بین ببرید تا تمیز کردن شما عمیق تر باشد. مقدار کمی براکس نیز به آب اضافه کنید.

یک راهکار عالی برای تمیز کردن دیوارهایی که لکه های شدیدتری بر روی آنها وجود دارد این است که از یک شوینده قوی تر استفاده شود.

محلول های شوینده سبک تر برای دیوارهایی که با رنگ روغنی رنگ آمیزی شده اند. به کار می رود اما برای برطرف کردن لکه ها می توان به صورت زیر یک محلول شوینده تهیه کرد:

برای یک تمیز کردن اساسی به چیزی بیشتر از آب نیاز دارید. البته مقصود ما بیشتر دیوارهای رنگ روغنی است. مواد لازم:

به یک قاشق چای خوری مواد شوینده مایع، یک چهارم قاشق چای خوری سرکه سفید، یک چهارم آب گرم، دو اسفنج، دو سطل و چند حوله نیاز دارید.

  • مواد شوینده، سرکه و آب گرم را در یک سطل مخلوط کنید
  • سطل دیگر را با آب پر کنید
  • با استفاده از اسفنج مرطوب با مخلوط، دیوارهای رنگ شده .را به آرامی مالش دهید.
  • از اسفنج مرطوب با آب معمولی استفاده کنید

چند روش برای تمیز کردن دیوارهای رنگ روغنی

تمیز کردن دیوارهای رنگ شده باید بخشی از روتین کاری شما باشد. این دیوارهای رنگ شده با تمیز بودن می توانند ظاهری کاملاً نو داشته باشند. و در نتیجه باید از متد های ساده برای تمیز کردن منظم آن ها استفاده کنید.

معمولا افراد به طور منظم کف خانه، مبلمان و لوازم را تمیز می کنند اما کمتر پیش می آید که به تمیز کردن دیوارها بپردازند زیرا فکر می کنند که باید کمتر دیوارها را لمس کنند اما دیوارها مانند کف زمین می باشند و هر از چند گاهی نیاز به تمیز کردن دارند. البته که انواع رنگ های دیوار با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل در این قسمت از نمناک در مورد تمیز کردن دیوار با رنگ روغنی توضیح خواهیم داد.

پاک کردن جای دست از روی دیوار رنگ روغن

در خانه بسیار اتفاق می افتد که جای انگشت بچه ها یا گاهی بزرگ ترها روی دیوار بماند.  برای بر طرف کردن اثر انگشت بچه و لکه های روی دیوار، یک سیب زمینی را نصف کنید و چندین بار نصف سیب زمینی را روی دیوار بمالید و سپس با یک اسفنج جای لکه را پاک کنید.

لکه ماژیک

برای از بین بردن لکه ماژیک روی دیوار باید از دستمال مرطوب شده. با آب معمولی یا دیگر مایع های شوینده استفاده کنید. اگر این روش موثر واقع نشد ، بهتر است که از پاک کننده های جادویی مخصوص دیوار استفاده کنید.

پاک کردن دوده از روی دیوار

برای پاک کردن دوده ها خودتان را خیلی اذیت نکنید و می توانید به راحتی با استفاده از بخار شوی آن ها را پاک کنید.

پاک کردن لکه های مداد از روی دیوار

برای پاک کردن مداد تنها به یک پاک کن نیاز دارید، شما می توانید به کمک یک پاک کن تمیز به راحتی این موارد را پاک کنید و سپس با کمی کف و اسفنج و یک دستمال حوله ای لکه های احتمالی باقی مانده را پاک نمایید.

چگونه از کثیف شدن دیوارها جلوگیری کنیم؟

یکی از فنون تمیز کردن دیوارها این است. که هر روز یا هر هفته بسته به تمایل شخصی، یک نگاه سطحی به دیوارهای خانه بیندازید. آثار لکه و گرد و غبار را به طور کامل پاک کنید؛ این کار به عنوان یک اقدام اساسی محسوب می شود تا زمان کمتری برای تمیز کردن دیوارها صرف کنید.

مطالب دیگر:نقاشی ساختمان دیوار مشهد

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!