انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان :همانطور که همه می دانیم، افراد زیادی هستند که دوست دارند. رنگ دیوار را با رنگی جدید رنگ آمیزی کنند. تا به خانه خود جلوه ای زیبا و شکلی جدید و متمایز ببخشند. در واقع اجرای این موضوع همیشه آسان نیست، زیرا می توانید یکی از رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و اولین چیزی که با آن رنگ می کنید متوجه می شوید که با دکوراسیون منزل همخوانی ندارد.

بنابراین برای فکر کردن و انتخاب رنگ مناسب با دکور و کف خانه به زمان نیاز خواهید داشت. و از آنجایی که می دانیم افراد زیادی هستند که در انتخاب رنگ های مناسب برای خانه خود دچار سردرگمی می شوند. بنابراین رنگ هایی را انتخاب می کنند. که برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه مناسب نیستند، ما می خواهیم در وقت و تلاش شما صرفه جویی کنیم و به شما هدیه دهیم. چند نکته برای کمک به انتخاب رنگ مناسب برای خانه قوانینی برای انتخاب رنگ احتیاط مناسب

نکات مهم در انتخاب رنگ

  • هنگام انتخاب رنگ دقت کنید که آن را روی زمینه مشکی قرار دهید. تا به راحتی آن را با رنگ های دکور و مبلمان مقایسه کنید.
  • از برنامه مشاور رنگ استفاده کنید زیرا انتخاب رنگ را برای شما آسان تر می کند. و در کمترین زمان ممکن به دلیل داشتن بیش از ۱۶ هزار رنگ که باعث صرفه جویی در وقت، تلاش و هزینه شما می شود!
  • قانون ۶۰-۱۰-۳۰ را اعمال کنید: منظورم این است که رنگ اصلی ۶۰ درصد، رنگ ثانویه ۳۰ درصد و رنگ نهایی که به رنگ های تاکیدی معروف است. با نرخ ۱۰ درصد انتخاب کنید.معمولا این رنگ ها رنگ های روشن هستند مانند زرد و قرمز.

رنگ های آتشین به طور کلی بیشتر برای اتاق نشیمن مناسب هستند. زیرا ظاهر مجلل تری به خانه می دهند اما رنگ های آرام دیگر برای اتاق خواب مناسب ترند. و از آنجایی که رنگ دیوار تاثیر مستقیمی بر وضعیت روانی ساکنان خانه دارد. رنگ های مناسب برای هر اتاق و تاثیر آنها بر وضعیت روانی را به شما خواهیم گفت.

رنگ زرد: این رنگ بیشتر برای آشپزخانه، حمام، اتاق غذاخوری و سالن های کوچک مناسب است، زیرا رنگی درخشان مانند طلوع خورشید است و به شما احساس خوش بینی، شادی، نشاط و شادی می دهد ولی برای اتاق خواب مناسب نیست زیرا باعث می شود. اضطراب و تنش، به ویژه برای کودکان ایجاد شود.

رنگ آبی: این به شما احساس راحتی و آرامش می دهد، بنابراین بیشتر برای اتاق خواب مناسب است، اما اگر به عنوان مثال می خواهید رنگ آبی رنگ اتاق نشیمن باشد، باید رنگ های تیره و روشن را ترکیب کنید تا ظاهری متمایز داشته باشد.

رنگ قرمز: این رنگ برای اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری مناسب است زیرا نشان دهنده انرژی و فعالیت زیاد است. با اینکه رنگ شیکی دارد اما برای سالن و اتاق خواب مناسب نیست.

مطالب دیگر:

کاربرد رنگ لاتکس چیست؟

آموزش رنگ آمیزی نمای ساختمان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!