خانه > وبلاگ > انواع رنگ > انواع نقاشی ساختمان-نقاشی ساختمان در مشهد

انواع نقاشی ساختمان-نقاشی ساختمان در مشهد

انواع نقاشی ساختمان-نقاشی ساختمان در مشهد:به دلیل اهمیت بالایی که موضوع استفاده از رنگ ها در ساختمان ها وجود دارد، تصمیم گرفته ایم به بررسی انواع رنگ نقاشی ساختمان بپردازیم و در مورد انواع رنگ آمیزی ساختمان و ویژگی های آن ها سخن به میان آوریم.بنابراین اول درباره انواع نقاشی ساختمان صحبت می کنیم .

انواع نقاشی ساختمان

تنوع رنگ آمیزی که برای ساختمان وجود دارد در موارد زیر خلاصه می شود:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک
  • نقاشی ساختمان با کینتکس

نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

رنگ اکریلیک حلال در آبه و خیلی رنگ آمیزی راحتی داره! ولی یه تفاوت عمده و به نظر من مهمی داره که اون قابلیت شست و شوی رنگ آکریلیکه!

نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک، یکی از رنگ آمیزی های مدرن و جدیدیه که طرفدارهای زیادی پیدا کرده که دلیل اصلیشم بخاطر مزیت های خوبیه که ازشون یاد کردیم.رنگ های اکریلیک مثل رنگ های روغنی به صورت ۱۰۰درصدی قابل شست و شو نیستند. اما تا حد خیلی زیادی این ویژگی رو دارند. (مثلا تا ۹۰% میشه گفت ضد آب هستند)

رنگ اکریلیک به دلیل غلیظ بودن به نسبت رنگ روغن، سطح دیوارهای ترک دار رو بهتر پوشش میدند و از عمر مفید بالاتری برخوردار هستند.نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک در بیشتر جاها مورد استفاده قرار می گیره، سطح آجری، گچی یا بتونی فرق چندانی نداره.رنگ های اکریلیک ضد زنگ هم برای رنگ آمیزی فلزات کاربرد داره.

نقاشی ساختمان با کینتکس

رنگ کنیتکس انواع مختلفی داره که شامل:

  • رنگ کنیتکس پلاستیک
  • رنگ کنیتکس روغنی
  • رنگ کنیتکس اکریلیک

و همینطور رنگ کنیتکس بافت های متفاوتی داره که شامل: بافت ریز، درشت و متوسط. نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس از نوع بافت درشت برای پوشش دهی به ترک های دیوار، برآمدگی ها و قسمت هایی از دیوار که نیاز به بازسازی و تعمیر دارند استفاده می شه.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک، با توجه به اینکه حلال در آب هست، یکی از رنگ آمیزی هاییه که خیلی راحت، سریع و با بوی کمی انجام می شه و مهم تر از همه اینکه خیلی سریع خشک می شه. در مورد قیمتشم که میدونید به نسبت نقاشی ساختمان با رنگ روغن ارزون تره!

دونوع نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیگ وجود داره که شامل:

  • نقاشی ساختمان با رنگ تمام پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ نیمه پلاستیک

نقاشی ساختمان با رنگ تمام پلاستیک به نسبت نیمه پلاستیک دارای کیفیت بالاتری است و کمی قابلیت شست و شو را دارد.

برای انجام نقاشی ساختمان و انجام بازدید رایگان از محل میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۳۷۰۵۱۵۱۶

۰۹۰۵۵۳۱۴۱۸۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!