خانه > وبلاگ > انواع رنگ > قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان: خدمات نقاشی ساختمان یکی از رایج ترین سرویس ها برای تغییر دکوراسیون داخلی است که هزینه بالایی ندارد. تعرفه نقاشی ساختمان در مقایسه با سایر هزینه ها در طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار مقرون به صرفه تر است. هزینه نقاشی ساختمان ثابت نیست و فاکتورهای زیادی بر نرخ نقاشی ساختمان تغییر ایجاد می کند.

نحوه محاسبه هزینه نقاشی ساختمان در شرکت های خدمات نقاشی یکسان است ولی دستمزد نقاش ساختمان و قیمت خرید رنگ ثابت نیست. به طور معمول اجرت نقاش ساختمان در روزهای آخر سال و همچنین فصل تابستان افزایش می یابد.

علت اصلی این افزایش تقاضای زیاد برای خدمات نقاشی ساختمان در این دوره ها است. قبل از اقدام به نقاشی ساختمان می توانید براورد نسبی تعرفه نقاشی ساختمان داشته باشید.

رنگ ها در طیف وسیعی از کیفیت و جنس عرضه می شوند که در تعرفه نقاشی ساختمان تاثیر دارند. رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، کنیتکس و رنگ های مولتی کالر نمونه هایی از رنگ ها هستند که برای پوشش دیوارهای داخلی ساختمان استفاده می شوند.

ماندگاری و پوشش رنگ های بی کیفیت بسیار کمتر بوده و امکان پوسته شدن و… هم هست. هرگز برای کاهش قیمت نقاشی ساختمان، از رنگ های بی کیفیت و نامرغوب استفاده کنید.

رنگ های درجه یک قیمت بالاتر و کیفیت بهتری دارند و اغلب قابل شستشو هستند ولی نمی توان انتظار زیادی از رنگ های ارزان قیمت داشت.

جهت بازدید رایگان با ما تماس بگیرید

تعرفه با توجه به مولفه های بسیاری سنجیده می شود. دیوارهای رنگ شده قدیمی و دیواری که تاکنون رنگ نشده هر کدام هزینه نقاشی ساختمان متفاوتی دارند. نوع رنگ انتخابی نیز در تعرفه قیمت نقاشی ساختمان لحاظ می شود. قبل از انجام نقاشی ساختمان توافق بر روی خرید رنگ و لوازم نقاشی نیز صورت می گیرد.

چنانچه  مواد اولیه از سوی کارفرما تهیه شود این مبلغ در تعرفه قیمت نقاشی ساختمان لحاظ نمی شود.

ظرافت کار نیز در درجه بندی و تعرفه نقاشی ساختمان دخیل است. نقاش های ساختمانی کیفیت های متفاوتی در کار ارائه می دهند که درجه بندی شده و مشخص است. چنانچه نقاشی را نوعی هنر زیباسازی دیوار در نظر بگیریم بدیهی است که کارهای زیباتر و ظریف تر قیمت بالاتری داشته باشند. به این ترتیب لازم است تا قبل از اجرای رنگ کاری برای تشخیص قیمت نقاشی ساختمان، از محل بازدید صورت گیرد.

کارشناسان نقاش رنگ آسا با بازدید از محل هزینه نقاشی ساختمان را به طور دقیق اعلام می کنند.  این مورد با هماهنگی قبلی انجام می شود. به طور معمول برای محاسبه قیمت نقاشی ساختمان این موارد در نظر گرفته می شود:

  • انجام زیرسازی قبل از نقاشی
  • ضد زنگ قبل از رنگ کاری
  • استفاده از رنگ روغنی
  • استفاده از رنگ پلاستیک
  • نقاشی بر روی دیوارهای گچی
  • روی سطوح چوبی
  • نقاشی روی سطوح آهنی
  • تهیه مصالح مورد نیاز
  • متراژ و فضای رنگ کاری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!