خانه > وبلاگ > انواع رنگ > نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک: نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک یکی از جدیدترین رنگ آمیزی هایی است. که در نقاشی ساختمان مدرن از آن می توان بهره برد.نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک مانند نقاشی ساختمان با رنگ روغن قابل تمیز کردن می باشد. اما، قابلیت و کیفیت شست و شوی رنگ روغنی را ندارد. و مانند نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک، بوی کمی دارد و سریع خشک می شود.

مزایای نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

رنگ اکرلیک که صنعت نقاشی ساختمان را بصورت معجزه آسایی متحول کرده است. کارایی فوق العاده زیادی در زیباسازی و طراحی نقاشی ساختمان ایجاد کرده است.
تعداد رنگ بندی های بسیار زیاد با کیفیت زیبایی منحصر به فرد تولید شد است.که امروزه جزو یکی از رنگ های مهم، بلامناضع و کاربردی محسوب می شود.

انواع رنگ آکریلیک

رنگ اکرلیک دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو وجود دارد. رنگ اکرلیک با قابلیت شستشو بسیار مقاوم در برابر آب می باشد.

ضد آب بودن، بی بو بودن و اجرای سریع تر رنگ آمیزی با رنگ آکریلیک. آن را در زمره رنگ های پر طرفدار قرار داده است. بطوری که بیشتر شرکت ها و ادارات و اکثر خانه های مسکونی این رنگ را برای نقاشی ساختمان خود بر می گزینند.

نکات مهم در نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

زیرکاری در این نوع رنگ از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. اگر رنگ آمیزی ساختمان با رنگ آکریلیک توسط نقاش ساختمان و یا نقاشکار غیر حرفه ای انجام شود. بسیار عمر کم و بی کیفیتی خواهد داشت.

تجربه بالا مانند تمامی کارها در اجرای این نوع رنگ که از حساسیت بالایی در اجرا برخوردار است مهم می باشد. یک نقاش ساختمان حرفه ای و متخصص اصول اجرای نقاشی ساختمان در مراحل مختلف را برنامه ریزی و طراحی کرده. و سپس آن را به صورت اصولی در زمان مناسب پیاده سازی می کند.

نوع رنگ و کیفیت آن بسیار مهم در اجرا می باشد و از عمر بالایی برخوردار است،رنگ اکریلیک ممتاز و با کیفیت که بی بو میباشد،چیزی کمتر از رنگ روغنی با بوی تند ندارد.

نقاش ساختمان برای اجرای رنگ اکرلیک باید از اصولی استفاده کند که بتواند. مراحل زیرکاری و رنگ کاری ساختمان و همچنین مهم ترین بخش آن ترکیب درست رنگ برای رسیدن به کیفیت رنگ مرغوب با طول عمر زیاد را ضمانت کند.

یکی از اسرار تیم نقاشکار با بهره گیری از تجربه بالای ۴۰ سال، اجرای نقاشی ساختمان در تهران و حومه آن همچنین در شهرهای مختلف ایران این بوده است.که ترکیب مواد و رنگ های مختلف را مورد آزمایش قرار داده .و رنگ درجه یک را خریداری نموده و با استفاده از مواد مخصوص کیفیت آن را تا ۵ برابر افزایش می دهد. که این کیفیتی ماورا را برای اجرای نقاشی ساختمان که توسط نقاشکار انجام می شود. را به عمل آورده است.

تعدد رنگ ها در نقاشی ساختمان با رنگ اکرلیک و کدبندی آن ها که رنگ های بسیار زنده ای با تنوع بالا هستند، برای سلیقه های مختلف ایجاد کرده است.

رنگ اکرلیک به علت اینکه سریع خشک می شود ،برای کارهایی که سرعت اجرا در آنها مهم است کاربرد بهتری دارد، رنگی با لطافت و زیبایی های خاص که جلوه دیگری در نقاشی ساختمان به خانه شما می بخشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!