کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال: مراکز درمانی و زیبایی نسبت به سایر صنایع نیاز به یک طبقه منحصر به فرد و خصوصی دارند. این کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال در بین بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. برای محافظت در برابر میکروب ها و باکتری ها، کف در مراکز بهداشتی درمانی باید به راحتی تمیز شوند. علاوه بر این، زیبایی شناسی اغلب مورد توجه دیگری در مراقبت های بهداشتی است. سیستم های کف و دیوار ضد میکروبی یکپارچه ما برای محیط های مراقبت های بهداشتی مانند:

۱- اتاق های عمل

۲- سرویس های بهداشتی

۳- اتاق های استریل

۴- محوطه لابی و…

یکی از مهمترین دغدغه های مراکز بهداشتی، بهداشت و نظافت است با توجه به محیط آلوده بیمارستان، بسیار مهم است که کفپوش تا حد ممکن تمیز و عاری از هر گونه باکتری باقی بماند تا به حفظ کارکنان و بیماران کمک کند.

اپوکسی آنتی باکتریال ما با دوام و مقاوم در برابر سایش و خش از تردد و ترافیک ناشی از محیط بیمارستان می باشد.قدرت آن همچنین به آن کمک می کند تا در برابر تخریب مقاومت کند، اپوکسی آنتی باکتریال یک انتخاب بهداشتی و ماندگار برای کفپوش بیمارستانی است.

بتن به طور طبیعی متخلخل است، بنابراین باکتری ها و قارچ ها می توانند در داخل سطح کف پنهان شده و رشد کنند، این مشکل ممکن است باعث انتشار میکروب ها در سراسر مرکز شود. کفپوش آنتی باکتریال آریا سطح تهران به عنوان یک پوشش برای جلوگیری از ورود میکروب ها به سطح بتنی عمل می کند.از آنجا که در برابر آب محافظت میکند، پوشش آنتی باکتریال یک راه حل ایده آل برای سرویس های بهداشتی، کلین روم ها،لابی و اتاق های مراکز بهداشتی و … است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!