خانه > وبلاگ > انواع رنگ > ترکیب رنگهای ساختمانی-نقاشی ساختمان مشهد

ترکیب رنگهای ساختمانی-نقاشی ساختمان مشهد

ترکیب رنگهای ساختمانی-نقاشی ساختمان مشهد:رنگ تأثیر عمیقی بر یک فضا و افراد در آن دارد. از آن به درستی و به نفع خود استفاده کنید تا فضایی جذاب و سودمند ایجاد کنید. چگونگی انتخاب بهترین رنگ برای رنگ کردن ساختمان از جمله دیوارهای داخلی، و نحوه استفاده از این رنگ‌ها به شکل صحیح، می‌تواند دشوار باشد. اما همانطور که متخصصین رنگ می‌گویند: «رنگ ستون فقرات طراحی است.» و در واقع هم همین‌طور است، زیرا رنگ می‌تواند که می‌تواند به سرعت هر فضایی را تغییر دهد.

هنگام انتخاب رنگ‌های دیوار، کفپوش‌ و نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو، مهم است که هدف فضا را در خاطر داشته باشید. اگر کاری که نیاز به انرژی زیادی دارد در یک فضا انجام می‌شود، ممکن است رنگ‌های گرم و هیجان انگیز را بهترین انتخاب‌ها برای آن فضا باشند. در فضاهای استراحت، رنگ‌های خنک مناسب‌تر هستند.

رنگ به دو دسته تقسیم می‌شود: تن گرم و تن سرد. تن‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد می‌توانند به یک فضا و افراد آن انرژی ببخشند. تن‌های خنک مانند آبی، سبز و بنفش به طور کلی فضایی آرام ایجاد می‌کنند.

بهترین رنگ‌ها برای رنگ کردن فضاهای داخلی

از آن‌جا که هیچ دیواری در خانه شما نباید به صورت یک بوم خالی باقی بماند، ما به دنبال بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌های داخلی برای شما هستیم. اینکه کدام رنگ‌ها به بهترین وجه در کدام فضاهای منزل می‌توانند استفاده شوند، ترسیم ایده‌های رنگی برای دیوارهای مختلف خانه شما، ایجاد علاقه بصری در هر اتاق، ترکیب رنگهای ساختمانی، و مسائلی از این دست.

ما بسیاری از رنگ‌های جدید را به شما معرفی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید این رنگ‌ها را به خانه خود بیاورید، زیرا گاهی اوقات تنها چیزی که برای انرژی بخشیدن مجدد به یک فضا لازم است، یک لایه رنگ است و یک ظاهر جدید و شیک فقط به اندازه چند لایه رنگ با خانه شما فاصله دارد!

انواع رنگ‌های ساختمانی

نقاشی داخلی ساختمان در عین حال که کار بسیار جذابی است ولی اگر اصولی و توسط فردی متخصص در این امر انجام نشود، علاوه بر اینکه رنگ و هزینه زیادی به هدر رفته است، زیبایی فضای منزل و محیط کار را از بین می‌برد. قبل از هر اقدامی توصیه می‌شود که با مشورت با نقاش حرفه‌ای، رنگ مناسب با توجه به بودجه در نظر گرفته شده انتخاب شود.

رنگ پلاستیکی: می‌توان گفت رنگ پلاستیکی از قدیمی‌ترین رنگ‌های موجود برای نقاشی ساختمان است. از مزایای رنگ پلاستیکی، قابلیت استفاده آسان و خشک شدن سریع آن، پوشانندگی بالا به دلیل مات بودن و عدم نیاز به زیرسازی است. از معایب این رنگ می‌توان به غیر قابل شستشو بودن آن اشاره کرد و معمولا در نقاشی سقف از آن استفاده می‌شود. همچنین بر روی اجزای فلزی رنگ پلاستیک نمی‌ماند.

رنگ روغنی: رنگ روغنی از محبوب‌ترین رنگ‌های ساختمانی است که برای دیوارها بسیار کاربرد دارد. رنگ‌های روغنی به چند دسته: براق، نیمه براق و مات تقسیم بندی می‌شوند. این نوع رنگ ساختمانی مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و ترک خوردگی دارند و به عنوان عایق و ضد زنگ درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ اکریلیک: رنگ اکریلیک رنگی بر پایه آب است که قابل رنگ کردن بر تمام سطوح می‌باشد. این رنگ را بیشتر برای ایجاد طرح و نقش بر روی دیوار استفاده می‌شود. رنگ‌های اکریلیک زودتر از رنگ‌های روغنی خشک می‌شوند و بوی کمتر نسبت به رنگ روغنی دارند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!